Hej!
Vi ska försöka underlätta för dig och svara på din fråga här nedan, då vi har staplat upp de vanligaste frågorna och ger dig vägledning och svar på dem.
Självklart är du välkommen att kontakta oss och detta gör du lättast via telefonen eller via formuläret här nedan (vår policy är att svara på din fråga på mejl inom 24 timmar, vid högsäsong kan det dock dröja upp till 48 timmar). Observera att förseningar kan förekomma vid större kampanjer, felaktigt lagersaldo eller restorder från leverantör som vi ej fått information om tidigare.
Du kan föja din order genom att fylla i din epost och ordernummer på Hitta min order.
Du kan göra ändringar och tillägg på redan genomförd order så vida den inte är utskriven och ute i lagret för att bli plockad. Kontakta oss via formuläret nedan och uppge ordernummer.
Du kan föja din order genom att fylla i din epost och ordernummer på Hitta min order.
Så fort vi skickar din order till dig, går det automatiskt ett mejl från oss till Dig med kollinummer, med hjälp av kollinumret kan du söka efter ditt paket på postens hemsida www.postnord.se
PostNord kommer att avisera dig via sms!
Paket över 2kg eller med ett värde över 1300:- skickar vi med My Pac Collect och du kommer få sms-avisering från PostNord.
Fakturan kommer att komma på din mejl från Klarna. Du kan själv gå in på Klarnas hemsida: www.klarna.com/se/kundservice Där kan du logga in på "Mitt Klarna" och se alla dina aktuella fakturor hos dem.
Fakuran kommer komma till dig på din mejl. Du kan själv gå in på Klarnas hemsida: www.klarna.com/se/kundservice för att se dina aktuella fakturor hos Klarna. Du loggar in på "Mitt Klarna"
Om det skulle det uppstå frågor vad gäller dina fakturor kan du kontakta oss eller Klarna.
Klarnas telefon nummer är: 08- 120 120 10
Tyvärr blir det fel ibland :( Vi arbetar hela tiden med att det ska bli så lite fel som möjligt och kontrollräknar alla sändningar två gånger, men ibland blir det fel ändå, tyvärr. Vi vill naturligtvis rätta till de fel som vi har gjort eller som du har råkat göra. Skapa då en retur genom att logga in på ditt konto, sedan väljer du "Mina ordrar" i högermenyn och klickar på Skapa retur och fyll i formuläret så hjälper vi dig på bästa sätt.
Du får gärna kontakta oss vid frågor vad gäller mönster, färger, garner osv. Vi har personal på plats med hög kunskapsnivå inom garn, mönster och handarbete. Förmodligen är det flera andra som har samma funderingar som dig - hjälp gärna även dem genom att ställa din fråga till oss via vår facebook-sida.
Du får gärna skicka oss din önskan om ett speciellt parti och vi skickar detta om vi har det i lager annars skickar vi det som finns i lager.
Om du är missnöjd med ditt köp hos oss kan du naturligtvis retunera varan eller byta. Skapa då en retur genom att logga in på ditt konto, sedan väljer du "Mina ordrar" i högermenyn och klickar på Skapa retur och fyll i formuläret så hjälper vi dig på bästa sätt.
Du har rätt att retunera eller byta en vara inom 14 dagar och vi står för frakten. Vi vill att varan ska vara helt oskadd och oanvänd
Vi kommer att kreditera din faktura eller kort/bankbetalning hos Klarna så fort returen kommer till oss, sedan tar det 1-2 bankdagar för pengarna att nå dig.
Adress:
Garnaffären
Stureholmsvägen 3
451 55 Uddevalla
Företagsnamn: Garnaffären i Uddevalla AB, Garnaffären.se
Organistationsnummer: 556512-1331
Butik öppettider:
Måndag 9-15
Tisdag 9-15
Onsdag 9-18
Torsdag 9-15
Fredag 9-15
Lördag-Söndag stängt
Väl mött önskar vi Garnaffären.se!
Telefon:
e-post: info@garnaffaren.se
Telefon: 0522 - 33 700
måndag-fredag 9-11