Stäng
Søke
Filters

Kontakt oss

Hej!
Vi ska försöka underlätta för dig och svara på din fråga här nedan, då vi har staplat upp de vanligaste frågorna och ger dig vägledning och svar på dem.

Självklart är du välkommen att kontakta oss och detta gör du lättast via telefonen eller via formuläret här nedan (vår policy är att svara på din fråga på mejl inom 24 timmar).

 

Hur kan jag följa statusen på min order? 

Du kan föja din order genom att fylla i din epost och ordernummer på Hitta min order.

Kan jag ändra eller göra tillägg till min redan lagda order?

Du kan göra ändringar och tillägg på redan genomförd order så vida den inte är utskriven och ute i lagret för att bli plockad. Kontakta oss via formuläret nedan och uppge ordernummer. 

Har min order lämnat er?

Du kan föja din order genom att fylla i din epost och ordernummer på Hitta min order.

Så fort vi skickar din order till dig, går det automatiskt ett mejl från oss till Dig med kollinummer, med hjälp av kollinumret kan du söka efter ditt paket på postens hemsida www.posten.se

Posten kommer att avisera dig via sms!

Fakturan kommer att komma på din mejl från Klarna. Du kan själv gå in på Klarnas hemsida: www.klarna.com/se/kundservice Där kan du logga in på "Mitt Klarna" och se alla dina aktuella fakturor hos dem. 

Jag har inte fått någon faktura på mitt köp?

Fakuran kommer komma till dig på din mejl. Du kan själv gå in på Klarnas hemsida: www.klarna.com/se/kundservice för att se dina aktuella fakturor hos Klarna. Du loggar in på "Mitt Klarna"

Om det skulle det uppstå frågor vad gäller dina fakturor kan du kontakta oss eller Klarna.

Klarnas telefon nummer är: 08- 120 120 20 

Fel på leverans?

Tyvärr blir det fel ibland :( Vi arbetar hela tiden med att det ska bli så lite fel som möjligt och kontrollräknar alla sändningar två gånger, men ibland blir det fel ändå, tyvärr. Vi vill naturligtvis rätta till de fel som vi har gjort eller som du har råkat göra. Skapa då en retur genom att logga in på ditt konto, sedan väljer du "Mina ordrar" i högermenyn och klickar på Skapa retur och fyll i formuläret så hjälper vi dig på bästa sätt.

Hjälp med ett mönster eller rådfråga om färgval, mönsterval eller garnbyte?

Du får gärna kontakta oss vid frågor vad gäller mönster, färger, garner osv. Vi har personal på plats med hög kunskapsnivå inom garn, mönster och handarbete. Förmodligen är det flera andra som har samma funderingar som dig - hjälp gärna även dem genom att ställa din fråga till oss via vår facebook-sida.

Jag behöver ett speciellt färgbad?

Du får gärna skicka oss din önskan om ett speciellt parti och vi skickar detta om vi har det i lager annars skickar vi det som finns i lager.

Retur och byten?

Om du är missnöjd med ditt köp hos oss kan du naturligtvis retunera varan eller byta. Skapa då en retur genom att logga in på ditt konto, sedan väljer du "Mina ordrar" i högermenyn och klickar på Skapa retur och fyll i formuläret så hjälper vi dig på bästa sätt.

Du har rätt att retunera eller byta en vara inom 14 dagar och vi står för frakten. Vi vill att varan ska vara helt oskadd och oanvänd 

Vi kommer att kreditera din faktura  eller kort/bankbetalning hos Klarna så fort returen kommer till oss, sedan tar det 1-2 bankdagar för pengarna att nå dig.

 

Adress:
Garnaffären
Stureholmsvägen 3
451 55 Uddevalla

Företagsnamn: RG Consulting AB, Garnaffären.se

Organistationsnummer: 556512-1331

Butik öppettider:

Måndag - Fredag: 10:00 - 17:00

Telefontid: 10:00-14:00

Väl mött önskar Garntjejerna i Garnaffären.se! 

Telefon:
Telefon: 0522 - 33 700 (Måndag - Fredag: 10:00 - 14:00)
E-post: info@garnaffaren.se 

 

 

*
*
*